שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ:

הסרת שיער לגברים בחולון

תוכן העניינים:

לפני שתיכנס להסרת שיער בלייזר, סביר להניח שתיתקל בשיטפון של מידע והרבה עובדות מבלבלות. יש גברים שחוששים שהם נראים עייפים, נשחקים, חסרים ביטחון עצמי וסבירות גבוהה יותר שהם יאבדו את עבודתם מאשר גברים צעירים יותר ", אומר ד"ר ג'י.אר.ק סריניוואסן, מנהל הסרת שיער בלייזר לגברים בחולון. כמו נשים, גברים מבוגרים גם הבינו כי עפעפיים צנוחים נותנים לפנים מראה עייף וגורמים להם להראות פחות חיוניים.

מתיחות פנים פחות פופולריות בקרב גברים שמעדיפים שיטות לא פולשניות להתמודדות עם מראה ההזדקנות שלהם

כמו למשל שימוש בבוטוקס. מתיחת פנים כוללת משתנה בצורה דרסטית ולכן פופולרי יותר בקרב גברים הנוטים לחפש שיקול דעת ", אומר איקסון.

באשר לטיפול בנשירת שיער אצל גברים

ניתוח שגברים ויתרו עליו הוא השתלת שיער. פרידמן אומר כי הבעיה היא שהמדבקה הקרחת מתקדמת, ואם ההליך מתבצע אצל גברים שזה עתה התחילו לקבל כתמים קרחים, קווי השיער שלהם ימשיכו לרדת לאחר ההשתלה.

למכשיר טכנולוגיה המקלה על הימנעות מאי נוחות במהלך הטיפול

אך לא כל סוגי העור מתאימים לטיפול בלייזר. למעשה, רוב סוגי ה- Ske מתאימים בישראל, ואין טכנולוגיה עבורם. כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, חשוב להתחיל בטיפולי לייזר באזורים בהם עומק צמיחת השיער הוא העמוק ביותר.

וודא שהסלון שלך מאושר על ידי משרד הבריאות הישראלי, והתקנים של ה- FDA והתקנים האירופיים (CE) טובים גם עבורך.

פרידמן הוסיף כי הבעיה כה חמורה שהיא משפיעה על עד 10,000 גברים בבריטניה

אך לא כל מי שמודע לה מוכן לעשות משהו בנידון. על פי דו"ח של המכון הלאומי למצוינות בתחום הבריאות והטיפול (NICE), המפקח על ה- NHS ועל משרד הבריאות, גברים עדיין מהווים פחות מ -1% מהניתוחים הפלסטיים באירופה.

במקרים האמיתיים

מדובר בבלוטות הדורשות הסרה כירורגית, שניתן לבצע רק אם היא מוגדרת כטיפול רפואי על ידי שירות הבריאות. אין שום ערובה כי השיער יצמח בחזרה לאחר הטיפול, גם אם צמח בחזרה, ולייזר אינו מתאים לסוגי עור כהים. למרות שקיימת חובה על רופאים לבצע טיפול וניטור רפואי חשוב במקרים מסוימים בשל תופעות לוואי ומקרים מיוחדים, עדיף שיהיה רופא שיוכל לתת מענה, לדבריו. לדבריו, 'ישנם מספר סוגים שונים של טיפולי הסרת שיער לגברים ולנשים, אך ישנם שני סוגים עיקריים: הסרת שיער בלייזר וניתוח.

הוא מקבל אנשי עסקים לבושים היטב שאף הזמינו חליפות בהזמנה אישית וסובלים מהערכה עצמית נמוכה אם לא אכפת להם מהבעיות שלהם. בעוד שנשים עובדות קשה כדי להתכונן לאירועים משפחתיים גדולים ושיעורי גירושין עולים, טוב גברים לטפל בעבודה ולשפר את הסיכויים שלהם בזירת ההיכרויות.