שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ:

הסרת שיער לגברים – הסרה מלאה של השיער

תוכן העניינים:

עמיתי אליסה נהג לכתוב על קניית מכונת הסרת שיער בלייזר לבית ושימוש במכונת הסרת שיער לגברים. הנה כל מה שאתה צריך לדעת על הסרת שיער בלייזר אצל גברים ומדוע כדאי לך לשקול זאת היום. אם אתה חושב להשיג גרסה מתקדמת ממה שציפית לצפות מקודם, חילקתי אותה לשלושה חלקים, כולל איך זה עובד, איך זה מרגיש, היתרונות והחסרונות של סוגים שונים של הסרת לייזר ועוד.

אם אתה רוצה מידע נוסף

אתה יכול לקרוא את המאמר הקודם שלי על הסרת שיער בלייזר לגברים ולנשים בכלל. כאשר אתה מחליט לבצע הסרת שיער בלייזר, המשימה הבאה היא לקבוע את סוג הלייזר המתאים ביותר לעור ולשיער שלך. לפני שתמשיך עם הסרת שיער בלייזר באזור איברי המין שלך, עקוב אחר המדריך שלב אחר שלב כדי להבטיח שתמצא את מסיר השיער בלייזר הטוב ביותר עבורך. אנו מציעים מגוון רחב של טיפולים לנשים וגברים עם סוגים שונים של לייזרים, אך הסרת עור הלייזר היא פשוטה ופשוטה.

בשורה התחתונה הסרת שיער בלייזר מתאימה לך בכל מקום שתרצה

קודם כל, עליכם להבין היטב את הסוגים השונים של טיפולי לייזר לגברים ולנשים. הטכניקה הראשונה היא הסרת שיער בלייזר, שהוא אולי הטיפול המוכר והנפוץ ביותר להסרת עור בלייזר בעולם.

שיטה נוספת להסרת שיער לצמיתות לגברים

היא אלקטרוליזה, המתבצעת באמצעות מחט דקה במיוחד כדי לחדור לפיר השיער האישי. הסרת שיער בלייזר עובדת בצורה הטובה ביותר כאשר השיער נמצא בשלב האנגן של מחזור צמיחת השיער, אך רק 20% משיער הגוף נמצא בשלב המתאים לעבודה. בשל עובדה זו, זו גם השיטה היעילה ביותר להסרת שיער הנמצאת בשלב האנאגן. במהלך "מחזור צמיחת השיער", רק כ -20% משערות הגוף מוסרות באמצעות לייזר, שעובד היטב בכל השלבים.

בסופו של דבר

הסרת שיער בלייזר יכולה להיות שיטה יעילה להפחתת כמות שיער גוף לא רצויה, אך עליך לשקול את היתרונות מול הזמן והעלות. יתכן ויהיה צורך במספר טיפולי הסרת שיער בלייזר בכדי להשיג תוצאות אופטימליות, וייתכן שתזדקק ליותר מטיפול לייזר אחד בכדי לאפשר לכל שיער גופך לצמוח במהלך המחזור ולהבטיח הסרת שיער מלאה. המשך לקרוא כאשר אנו מפרקים את סוגי הלייזרים השונים לגברים ואת השפעותיהם על מחזור צמיחת השיער בגוף. הסרת שיער בלייזר משפיעה רק על זקיקי השיער הצומחים באופן פעיל, ולא על פיר השיער האישי.

כמו בשלוש הטכניקות הראשונות שהוזכרו, אלקטרוליזה והסרת שיער בלייזר יכולים להיות כואבים, ובאופן סובייקטיבי הייתי אומר ששניהם כואבים. כאמור לעיל, שני הטיפולים, כמו כל טיפול לייזר אחר לגברים, יכולים גם הם להיות כואבים.

כאשר לגבר יש שיער גס כמו אישה ושיער צומח כאשר

הוא מתמודד עם שיער גוף, הוא יכול להרגיש קצת כמו קוץ, אך באזורים מסוימים הוא יכול גם להתנהג בדרך כלל עם סובלנות נמוכה לכאב. אם גברים מחפשים סוג אחר של הסרת שיער שאינו גורם לכאב ואינו כרוך בתקופה לא נעימה של צמיחה מחודשת, הסרת שיער בלייזר אינה התשובה. גברים רוצים פחות שיער כדי להקל על הגילוח ולהתמודד עם שיער צומח כאשר הם מקבלים אותו, ופחות כאב.

אפשרות נוספת להסרת שיער לצמיתות לגברים

היא קרם קרם שמורח על העור. מבחינה טכנית, זה לא יכול להיות קרם להסרת שיער, אך אם אתה זקוק להסרת שיער רצינית על החזה, הגב או הרגליים, קרם ג'ל להסרת שיער יכול להיות מרותק למיטה. תרסיס הסרת שיער של נאיר לגברים פועל באופן דומה ויכול להיות יעיל באותה מידה גם בחלקים אחרים של הגוף כמו פנים, צוואר, ידיים ורגליים. מכיוון ששיער צומח במחזורים, ייתכן שתצטרך מספר טיפולי הסרת שיער בלייזר בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. הסרת שיער בלייזר היא קבועה על פני נשים ושבעה טיפולים לאורך שלושה עד שמונה שבועות אמורים להוביל להסרת שיער לאורך זמן. לגברים זה יכול לקחת 6 טיפולים ומעלה, אך אצל נשים זה בדרך כלל פחות משבוע ובגברים זה שבעה.

קיימות מספר שיטות להסרת שיער

החל מגילוח פשוט וזול לטיפולים מורכבים ויקרים יותר כגון הסרת שיער בלייזר. בשלושת העשורים האחרונים, הסרת שיער בלייזר לגברים ולנשים בכלל הפכה לאחת השיטות הפופולריות והפופולאריות ביותר להסרת שיער.

גברים יכולים להשתמש בה להסרת סכין גילוח, לדלג על גילוח ולעצב את שיערם בסגנון שהם רוצים. לאחר הסרת שיער בלייזר, גברים יכולים לנסוע לחוף הים מבלי לדאוג לחזה ולגב השעירים שלהם.