שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ:

הסרת שיער לגברים – כמה זמן זה לוקח

תוכן העניינים:

אנחנו כאן כדי לעזור לך לעבור את כל מה שאתה צריך לדעת על הסרת שיער לצמיתות בפנים עם הסרת שיער בלייזר לגברים. לפניכם סיכום קצר של כל מה שאתם צריכים לדעת על הסרת שיער בלייזר אצל גברים ומדוע כדאי לכם לשקול זאת היום.

הטכניקה הראשונה היא הסרת שיער בלייזר, שהוא אולי אחד הטיפולים הידועים והנפוצים ביותר לגברים. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על אופן הפעולה וכמה זמן זה לוקח, כמו גם על סוגי הטיפולים השונים הזמינים לגברים ולנשים.

שיטה נוספת להסרת שיער לצמיתות לגברים

היא אלקטרוליזה, המתבצעת באמצעות מחטים דקות במיוחד כדי לחדור לפירי שיער בודדים. בדומה לשיטה להסרת שיער לצמיתות, זו השיטה היעילה ביותר להסרת שיער מכל חלק בגוף. הסיבה העיקרית לאלקטרוליזה על רקע הסרת שיער בלייזר היא שהיא מתאימה לכל סוגי השיער והעור. הסרת שיער בלייזר לבני אדם יכולה להשתנות ותלויה בסוג השיער שיש לך ובגודל השיער שלך.

הסרת שיער בלייזר לוקח מספר פגישות לעבודה ואם הטיפול אורך זמן רב יותר או מתוכנן מוקדם מדי, זה יכול להיות לא יעיל. לרוב האנשים יש להסיר שיער פנים לאחר מספר שבועות או אפילו חודשים, אם לא שנים, של טיפול.

זו אחת הסיבות לכך שרופאים רבים מכנים כיום הסרת שיער בלייזר "באמת בבי"

ואפילו זה לא יעיל או לאורך זמן. למעשה, ה- FDA אומר כי למרות שהוא יכול לעזור בהפחתת שיער לצמיתות, הוא אינו מספק הסרת שיער לצמיתות. עדיף לדמיין הסרת שיער בלייזר כחלופה לטיפול ארוך טווח בגברים עם נשירת שיער בפנים.

אם אתה גבר בעל שיער בלונדיני או בהיר באופן טבעי, או אם שיער הפנים שלך התכהה, כפי שקורה לעתים קרובות, ייתכן שאתה מועמד טוב להסרת שיער בלייזר.

אם אתה מתגלח ללא הרף

נאבק בכמה סוטות או מסתפף בשיער צבוע, כדאי לך לשקול את האפשרות של הסרת שיער בלייזר כחלופה לגילוח קבוע או סתם גילוח. אם נמאס לכם לעבוד על העור החלק כמשי לו קיוויתם במריטה, שעווה או שעווה, הסרת שיער בלייזר עשויה להיות בדיוק הפיתרון עבורכם. הוא מציע מגוון רחב של אפשרויות לגברים עם בעיות שיער פנים ופנים, אך הסרת שיער בלייזר לוקחת את העוגה לפשטות וקלות. ברגע שתחליט על הסרת שיער בלייזר, המשימה הבאה היא לקבוע את סוג הלייזר שיעבוד בצורה הטובה ביותר על עורך ושיערך. אדם שיש לו כוויות קבועות או שערות חודרניות על זקנו לאחר הסרת שיער בלייזר יכול להסיר אותן לצמיתות על ידי גילוח של אתר הטיפול בתער חדש. לאחר שהחלטת לבצע הסרת שיער בלייזר, עליך לקבל גילוח שטופלו במלואו לקבלת התוצאות והבטיחות הטובים ביותר.

כל עוד אתה מועמד טוב, הסרת שיער בלייזר היא לצמיתות ונמשכת זמן רב. ככל שאתה מתחייב להסרת שיער לאחר מספר שבועות, כך הטיפול נמשך זמן רב יותר והתוצאות טובות יותר.

בהשוואה לשיטות אחרות להסרת שיער לא רצוי

הסרת שיער בלייזר היא הרבה יותר בטוחה אם אתה באמת חושב על זה. הסרת שיער בלייזר היא בטוחה, קלה ומהירה, ואם אתה מבזבז זמן ואנרגיה בשעווה, פינצטה וגילוח השיער שלך, תוכל לפתור את כל הבעיות שלך תוך מספר שבועות בלבד.

כבונוס

הסרת שיער בלייזר בגוף פירושה ששיערך הצומח נעלם בפגישה הראשונה ואתה כבר לא צריך לחכות לטיפול חדש. תלוי כמה פגישות אתה צריך, עשויים לחלוף מספר חודשים עד שתסיים את הסרת שיער בלייזר. יתכן שתצטרך לתאם רק כמה פגישות תחזוקה במהלך השנה שלאחר הטיפול הראשוני שלך. הסרת שיער בלייזר יכולה להסיר לצמיתות את כל שיער הגוף, כך שאפילו לא תצטרך לדאוג לנשירת שיער.

יתכן שתזדקק למספר טיפולי לייזר ואולי תחזוקה לאחר הסרת השיער הראשונה

שבעה טיפולים במשך שלושה עד שמונה שבועות אמורים להוביל להסרת שיער לאורך זמן אצל גברים. אז עליך לשים לב להליך ולהיות מוכן להסרת לייזר גוף מלא בביקורך הראשון אצל הרופא.

להיות מודע לשיער שלך יכול להיות יותר מדי, מכיוון שלא כל מערכות הסרת שיער אצל גברים הן אחת. חלקם, אחרים עובדים טוב יותר מאחרים וחלקם לא, אך לא כל מערכת להסרת שיער לגברים עובדת.

שעווה ומריטה יכולים להתבצע לזמן קצר לאחר הטיפול הראשוני

אך עליהם להפסיק ברגע שתתחיל בהסרת שיער בלייזר. זאת בכדי להסיר שיער לא רצוי ולהשיג מראה חלק ומשיי, לכן עליכם להשתמש בו בבית ולהשתמש במכשיר זמן רב יותר בכדי לראות את התוצאות. הסרת שיער הלייזר היא לצמיתות, אם כי עליך לבצע פגישת מגע אחת מדי שנה. לאחר הטיפול הראשוני, עליך לעשות זאת לפחות 3 – 5 שנים ואולי אף יותר.