שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ:

הסרת שיער לגברים עם שיזוף

תוכן העניינים:

אם אתה יודע שאתה עומד להתחיל בהסרת שיער בלייזר בקיץ הקרוב, אתה בהחלט צריך להיות בחוץ בשמש לפני שתתחיל בהסרת שיער בלייזר. אם ידעת שהתחלת את הטיפול בהסרת שיער בלייזר, הגיע הזמן שתראה את השמש שלך בהקדם האפשרי.

החדשות הטובות הן שזה בטוח לחלוטין להעצים את טיפול השיזוף ביום הסרת שיער בלייזר

בתנאי שהעור שלך לא מגיב בצורה שלילית והחום הנותר של הלייזר נעלם. הישאר בחוץ בזמן השיזוף שלך כדי לוודא שזה לא קורה. יש להימנע משיזוף ושימוש בבורסקוטים וקרמים בימים הראשונים של הטיפול, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות. במהלך הסרת שיער בלייזר וטיפולים מתוכננים, הימנע מאור השמש ואל תשתמש במיטת שיזוף עד שהרופא שלך יורה לך לעשות זאת. זה הגיוני שרוב האנשים נוטים לבחור בהסרת שיער בלייזר במהלך השיזוף, כדי שיוכלו להשתזף ולהתכונן לשיער – בחודשי קיץ ללא תשלום מראש. אם אתה עושה את זה בקיץ, המתן לטיפול לאחר שהשיזוף שלך דעך כדי שיהיה בטוח. גם אם תתחילו אותו בחורף, זה כנראה יחזיק מעמד לפחות לסתיו.

בעת הזמנת הטיפול עליך ליידע את מרפאת הסרת השיער בלייזר על השיזוף המיועד שלך ועל העצות הטובות ביותר שהם יכולים לתת לך

הם עשויים להמליץ לך להתגלח לפני שאתה מתכנן להשיג אותו, ולהימנע מבשמים ותחליבים כבדים ביום הטיפול. אם אתם מתכננים הסרת שיער בלייזר ושכחתם את זה יום-שלוש מראש, תנו לרסס שלכם להשתזף מהשגרה והתנגדו לדחף לאהוב את השמש – זוהר נשק. צרו קשר לתיאום פגישת ייעוץ בחינם וביררו האם הסרת שיער בלייזר מתאימה לכם! זכור שחשוב לקרוא את הוראות החבילה לפני שתסיר את השיער מהביקיני שלך. בחרו בתמיסת הסרת שיער מ- Veet והסירו את השיער, אך עשו זאת לאחר קריאת הוראות השימוש. אם ברצונך להסיר שיער, עליך לעשות זאת לאחר קריאת כל הוראות החבילה ולפני הטיפול.

שעווה ומריטה ניתן לבצע בבית או בתחנת הסרת שיער בלייזר, אך עצרו אותה לפני שתתחילו בהסרת שיער בלייזר. הטכנאי ממליץ שלא להשתמש באקונומיקה או חומרים מקריחים לפני חיתוך שיער בלייזר לטיפול באזור שטופל בלייזר.

שעווה גורמת לעיתים קרובות לחבלות במהלך ההריון

ולכן יש למרוח אותה תמיד. אם אינך בטוח מהי הסרת שיער בלייזר עבורך, אנו יכולים גם להציע לך התייעצות בחינם עם מומחה למידע נוסף. הסרת שיער בלייזר מושלמת למי שרוצה עור חלק ורך, שכן טיפול הסרת שיער בלייזר מבטיח שעור מחוספס ויבש הוא נחלת העבר.

כדי להיות בטוחים ולמקסם את התוצאות של הסרת שיער בלייזר, מומלץ להימנע משיזוף לחלוטין לפני המפגש המתוכנן להסרת שיער בלייזר. עליך להסיר את השיזוף המזויף מאזור ההפעלה שלך בו הסרת שיער בלייזר. אם יש לך שיזוף, המתן עד שהוא דוהה לחלוטין לפני שתסיר שיער בלייזר מכיוון שזה בטוח יותר לאחר הפגישה מאשר לפני כן.

אלקטרוליזה של הסרת שיער דורשת זמן רב יותר

מכיוון שרק שיער אחד מטופל בכל פעם, בעוד הסרת שיער בלייזר מטפלת בשערות רבות בדופק לייזר. שערות לייזר שהוסרו נוחות מאוד לשימוש בבית, אך אתה זקוק למכשיר שמשתמש בו הרבה יותר זמן כדי לראות את התוצאות. הקפדה על טיפול בעור שלך לאחר הטיפול תעשה את החוויה לטובה יותר.

לשיזוף מושלם

חשוב לדעת בדיוק מתי הכי בטוח להסיר שיער לא רצוי, ולכן הלבנת הסרת שיער בלייזר עובדת הכי טוב אחרי פגישה לשיזוף. אם ברצונך לבצע הליך הסרת שיער בלייזר, עליך לבצע זאת לפני פגישת השיזוף שלך, מכיוון שזו השיטה הבטוחה והמשתלמת ביותר להסרת שיער לא רצוי לגברים עם שזוף.

אם אתם מעוניינים בהסרת שיער בלייזר

בחרו רופא מוסמך בתחום כגון דרמטולוגיה או ניתוחים קוסמטיים ואשר עזר בהצלחה בהסרת שיער לא רצוי בעבר אצל גברים עם עור שזוף. רופאי עור מציעים מגוון רחב של טיפולי הסרת שיער, כולל קרמים עם מרשם שיכולים להאט את צמיחת השיער בפנים של נשים. שוחח עם גוון העור וסוג השיער שלך עם טכנאי מנוסה מבית Simplicity Laser, כדי להבטיח שאתה מכיר את האפשרויות ואת עלויות הטיפול. מסיר שיער בלייזר שלך בדרך כלל יעץ לך כמה ימים מראש כיצד להתכונן לטיפול שלך.

לגברים עם עור שזוף הסרת שיער בלייזר היא אפשרות טובה, במיוחד אם אתם חוששים מההשפעות ארוכות הטווח של ההליך על שיער קבוע. הליך זה אידיאלי לגברים ונשים עם שיער ארוך, כמו גם לאנשים עם מחלות עור כמו כוויות שמש או אקנה.