שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ:

מה שצריך לדעת על הסרת שיער בלייזר בשנת 2021

תוכן העניינים:

עבור אנשים רבים שהספיקו זמן שהם מוכנים להשקיע בגילוח, פינצטה, קרמים ושעווה, הסרת שיער בלייזר יכולה להיות המושיע שלכם. השקעה בתער או בשעווה גדולה תחסוך לך שיער לא רצוי על הפנים, הרגליים או הגוף. תוכלו למצוא הסרת שיער בלייזר המתמחה בהצעת טיפולים ללא הגבלה במחיר משתלם. לקבלת תוצאות מתמשכות יותר, כדאי לקחת קצת יותר זמן ולהשקיע בטיפולי הלייזר המתקדמים ביותר שיש באזורכם, כמו הסרת שיער בלייזר.

אם שעווה מכאיבה מדי עבורך

אתה יכול להתגלח ללא הרף או לגרום להסרת שיער בלייזר להיות יקרה. אם נמאס לך להימרט או לעשות שעווה כדי לקבל את העור החלק המשיי שקיווית לו, אז הסרת שיער בלייזר היא הפיתרון עבורך. אנו ממליצים בחום על טיפול לייזר גדול בפנים, ברגליים או בגוף, כמו גילוח לייזר. למרות שאיננו בטוחים שהסרת שיער בלייזר היא האופציה היחידה העומדת לרשותך באזור מגוריך, אנו יכולים להציע לך כמה אפשרויות אחרות לטיפולי לייזר מתקדמים יותר עליהם נמליץ בחום.

אם אתם מעוניינים להשתמש במכשיר להסרת שיער בלייזר IPL בבית, עליכם בהחלט להשקיע בקרם הפילינג המשמש בכל עת ואף אפילציה, שכן ישנן דרכים רבות להשתמש בו.

חשוב לזכור שתשלמו הרבה יותר עבור הסרת שיער בלייזר מקצועית

אך אולי כדאי לבצע את ההשקעה אם תרצו להפחית כלכלית את כמות שיער הגוף. הסרת שיער בלייזר מתחילה ב -12 דולר והיא זולה יותר – אפשרות יעילה יותר בהשוואה לטיפולים אחרים כמו ניתוח עיניים בלייזר, דרמטולוגיית לייזר וטיפול בעור בלייזר. כשאתה משווה את עלות הסרת שיער בלייזר, קל לראות שאתה לא יכול לחסוך כסף ובטח לא זמן לתוצאות המתמשכות שאתה יכול להפיק מכך. בבית אין למכונות הסרת שיער בלייזר את העוצמה והדיוק של טיפולים מקצועיים. אם אתם מחפשים הסרת שיער לצמיתות בתקציב מופחת, עליכם לחפש מקום אחר, במיוחד אם אתם משווים את עלות סוגי הלייזר השונים וסוגי הטיפולים השונים הקיימים בבית.

חשוב לקבוע פגישה לפני שתסכים לחבילה להסרת שיער בלייזר

כדי לברר אם אתה מועמד טוב לטיפול ואיזה סוג לייזר מתאים ביותר לתוצאות הרצויות לך. איש מקצוע מורשה ינתח את סוג העור שלך בכדי להבטיח שאתה משתמש בלייזר הנכון כדי להשיג את התוצאות הבטוחות והטובות ביותר עבורך. לדוגמא, GentleMax Pro, הלייזר המשמש את מילאנו, מציע לכם טיפול בטוח להסרת שיער בלייזר.

אם אתם מעוניינים ליצור קשר עם אחד ממכשירי הסרת השיער הנדירים בלייזר שעובדים עבורכם, עליכם לפנות אליהם לפני שאתם מרכיבים את מכשיר הסרת השיער.

לייזר הסרת השיער Tria Beauty

הוא אחד משני מכשירי הסרת שיער בלייזר שאושרו על ידי מינהל המזון והתרופות (FDA). קרן הלייזר מכוונת את צבע המלנין בזקיקי השיער ואז השיער נושר. הסרת שיער בלייזר עובדת אצל אנשים עם עור בהיר יותר ושיער כהה יותר, בעוד הסרת שיער בלייזר IPL נלחמת במלנין בשיער. אם יש לך עור כהה, עדיף שיהיה לך מכשיר כמו לייזר להסרת שיער בלייזר ביאה לאנשים כהים יותר. באנרגיה – הלייזר מסיר שיער על ידי מיקוד ספציפי לפיגמנטים בזקיק השיער.

אמנם ניתן להסיר שיער בלייזר כמעט בכל מקום

אך ישנם מקומות מסוימים שכדאי להימנע מהם. אמנם הסרת שיער בלייזר תסייע לך בהסרת שיער ברוב המקומות, אך עליך להיות מודע לכך שאזורים מסוימים יכולים להיות ארוכים ועבים יותר אם איש מקצוע מורשה אינו נזהר. מכיוון שהסרת שיער בלייזר היא על בחירת הלייזר המתאים ביותר לעור, זה מצב טוב שרופא יבדוק אותך כדי לקבוע את הלייזר המתאים ביותר.

ניתן לטפל בהסרת שיער בלייזר בכל עת בכל השנה, ללא קשר לסוג התדירות בה אתה משתמש. בבית, הסרת שיער בלייזר חוסכת לך זמן וכסף בהשוואה לשיטות אחרות להסרת שיער. רק תחשוב כמה הוצאת על שעווה ומוצרי גילוח במהלך חמש שנים.

הסרת שיער בלייזר L אינה מכוסה בביטוח, שיכול להיות אלפי דולרים, והוא אפילו לא מכוסה תחת מוצרי קוסמטיקה.

הסרת שיער בלייזר

היא הליך בטוח ויעיל המשתמש בפרץ מהיר מאוד של אנרגיית לייזר המושך מלנין בזקיקי השיער. הסרת שיער בלייזר L פועלת באמצעות אור מרוכז באורך גל מסוים כדי לכוון את זקיקי השיער מתחת לעור. ד"ר אחבאן אמר: "הסרת שיער בלייזר כוללת מיקוד אור (המכונה גם קרן לייזר) בעור, המופנה אל תאי השיער וזקיקי השיער, והרס חלק מזקיקי השיער במהלך הטיפול. זה מביא אותנו להסרת שיער בלייזר, תהליך הפגיעה בזקיקי השיער שלך כדי למזער את צמיחת השיער.