שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ:

הסרת שיער לגברים בבית

תוכן העניינים:

גברים רבים מודעים לטיפול הכרוך בהסרת שיער גוף לא רצוי, ולכן הסרת שיער בלייזר הופכת פופולארית יותר ויותר בקרב גברים. ישנם מספר מוצרים המשווקים לגברים להסרת שיער בפנים, כמו למשל חתך זקן, אך יש גברים ששוכחים את החלק החשוב ביותר בהסרת שיער לא רצוי – הסרת שיער בפנים.

ערכנו רשימה של מיטב מוצרי הסרת השיער לגברים בבית ועוזרים לגברים שרוצים להסיר את שיערם שם למטה

הסרת שיער של גברים קרם מקלחת היא אחד המוצרים הבודדים שיוצאים ישירות ואומרת שזה טוב לשימוש לאזור הערווה. אחת מהן היא Veet, שהיא בחירה פופולרית לקרם להסרת שיער בארה"ב, והיא זמינה במגוון גדלים שונים, כגון גודל מלא, חצי גודל ואפילו גודל קטן.

לכן, השימוש בקרם הסרת שיער Vets הוא בחירה טובה עבור אזור הערווה וגם עבור חלקי גוף אחרים. קרם ג'ל להסרת שיער טוב למי שזקוק להסרת שיער רצינית בחזה, בגב וברגליים.

למרות שהוא לא ממש חזק כמו ה- DM9050, הוא עדיין חזק מספיק כדי להסיר לצמיתות שיער גוף לא רצוי. ואכן, הוא נאמד בצורה מרשימה בכ -5,000 שעות, מה שמשווה אורך חיים שימושי של חמש שנים ומעלה.

מרבית מכשירי ה- IPL יכולים לבצע טיפול בגוף מלא בפחות ממחצית זמן הגילוח של הפתרונות הרגילים להסרת שיער

מכונות IPl מציעות את השיטה הארוכה והעמידה ביותר והן לא יקרות וקערות ממכוני הסרת שיער בלייזר מקצועיים. זוהי אפשרות מצוינת לכל מי שמחפש הסרת שיער לטווח ארוך.

בעוד שסכיני גילוח נותרו שיטת הסרת השיער האמיתית

רבים השקיעו במכשירים להסרת שיער בלייזר כדי לעכב צמיחה מחודשת של השיער לחלקות לאורך זמן. בעוד שטיפולים מקצועיים להסרת שיער בלייזר מספקים את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר, מכשירים להסרת שיער ביתיים יכולים לסייע בשמירה על תוצאות לאחר הטיפול ויכולים לשמש אלטרנטיבה לאזורים קטנים יותר. לייזרים לבית ומכשירים להסרת שיער הפכו לאופציה פופולרית בקרב גברים עם אזורים קטנים של נשירת שיער ותוצאות ארוכות טווח.

זו ערכת הלייזר הראשונה שהוסמכה על ידי ה- FDA שזמינה לשימוש ביתי ונועדה להסיר שיער גוף ופנים

ה- IPL תוכננו והשתמשו בהם כדי לספק תוצאות תוך שלושה עד ארבעה שבועות, תוך מתן הסרת שיער ללא כאבים בבית. אם תרצו שיטה פשוטה ויעילה להסרת שיער גוף לא רצוי, שתבחינו בפחות משבועיים לאחר הסרתו, תאהבו אותו. זה ייצור הפחתת שיער קבועה בעוד שמונה עד שתים עשרה שבועות להסרת גוף, פנים ושיער וכן נשירת שיער ארוכת טווח. בין אם זה קבוע, זמני, יקר או זול למדי: כך תוכל לנווט בעולם המצמרר של הסרת שיער לגברים בבית ולהשאיר אותך עם משהו בו אתה תהיה קצת יותר מאושר. הוא נשאר מטופח ומובטח שהוא מצויד בכל הדרוש.

במדריך זה תוכלו למצוא הכל אודות הסרת שיער בגוף לגברים

כולל שיטות וטיפים שונים להסרת שיער. יש נשים שמשתמשות בשיטה אחת להסרת שיער בגוף, בעוד שאחרות משתמשות בכמה שיטות להסרת שיער – תלוי בסוג השיער שהן רוצות להסיר וגודל השיער בגוף.

אין לנו הרבה אפשרויות

החל מגילוח מהיר וקל וכלה בהסרת שיער בלייזר קבועה ויקרה. המשך לקרוא בזמן שאנו מפרטים את האפשרויות השונות להסרת שיער לגברים בבית, כמו גם כמה טיפים וטריקים. אם אתה חושב לקבל אפשרות יקרה יותר ממה שאתה יכול לצפות, נסביר את כל מה שאתה צריך לדעת על הסרת שיער בלייזר, כולל איך זה עובד ואיך זה מרגיש. הסרת שיער בלייזר היא שהסרת שיער גוף לא רצוי להסרה היא בטוחה, עמידה ויעילה.

מוצרי הסרת שיער בלייזר קלים

ניידים וחזקים לגברים תוכננו במיוחד כדי להסיר שיער גוף לא רצוי בקלות ובצמיתות באזורים הרגישים ביותר. זהו מכשיר נייד קטן הפועל על ידי טיפול בשיער באנרגיית אור הנספגת בשיער ובכך הורג אותו. בשל יישומה ללא כאבים אין הגבלה על מספר השיער במכונה שיכול לשמש בנוחות את שני המינים.

תרסיס הסרת שיער לגברים של נאיר עובד באופן דומה ויכול להיות יעיל באותה מידה

אך הוא עובד בצורה אחרת. מבחינה טכנית, אולי לא מדובר בקרם להסרת שיער, אך חלקם חיוביים, כאשר רבים טוענים כי גם N-Airer וגם קרם להסרת שיער לגברים יכולים להיות יעילים מאוד בהסרת שיער בערווה.

שיטה נוספת להסרת שיער לצמיתות לגברים

היא אלקטרוליזה, בה ניתן להסיר שיער ערווה וחלקי גוף אחרים. אלקטרוליזה מתבצעת באמצעות מחט דקה במיוחד כדי לחדור לפירי השיער האישיים. שעוות אוסטין להסרת שיער לצמיתות אצל גברים, אך ניתן גם להסיר שיער בחלק האחורי של הראש, מתחת לסנטר או אפילו בצוואר ובכתפיים.