שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ:

הסרת שיער לגברים בירושלים

תוכן העניינים:

אחד הסיפורים הנקראים ביותר על הסרת שיער בישראל, אם בכלל, הוא על שיטה עתיקה להסרת שיער שמקורה לפני שעווה. הסרת שיער באמצעות חוטים מתחילה בחוט כותנה דק המשמש לעטוף את שיערו של גבר, בדרך כלל מהחלק האחורי של הראש ועד לראש הראש.

אנשים התחילו לראשונה להסיר שיער מפניו של גבר, כנראה מטעמי ניקיון, והתערים הראשונים הוטבעו בלהבי אבן צור.

מאז נעשו שיפורים רבים במערכת הסרת שיער בלייזר (ראו בית יוסף יורה דעה 182)

בשנת 1996 אושרו לייזר האודם ולייזר אלכסנדריט לטיפולי הסרת שיער, ומאז קיימים מכשירים רבים נוספים להסרת שיער על בסיס אור ועצמאי. מכשירים אלה פועלים מהר יותר, אך אין כל ערובה לכך שהם מתאימים לשיער מסוים מסוג זה. העובדה היא שניתן להסיר שיער במובנים רבים, לא רק עם גילוח או לייזר. בשוק קיימים מספר סוגים שונים של מכשירי לייזר, שכל אחד מהם מתאים רק לסוג ספציפי של שיער (למשל שיער קצר, בינוני או ארוך), אך יש לקחת בחשבון את הנקודות הבאות על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר באופן אמין ושוב.

חשוב גם שהזמנים התחלפו ובעת המודרנית גם לגברים יש הרגל להסיר שיער לא רצוי

לא נכון לטעון באופן מוחלט כי תמיד משיגים הסרת שיער לצמיתות, כשם שטועה לטעון שזה יכול להיות בלתי אפשרי. זה נכון, כי באופן כללי, הסרת שיער בלייזר קבועה עדיין אפשרית רק, אך זה קשור ישירות לגורמים שהוזכרו לעיל. יתרה מכך, נראה שהעובדה שהרגולציה בנושא הסרת שיער בלייזר היא חוק משתלם מציעה תמריץ כלכלי גדול לגברים בישראל להשתמש במכשירים אלה.

אכן, על פי מחקר שנערך לאחרונה על ידי המכון הלאומי לבריאות ושירותי אנוש, מספר הגברים עם הסרת שיער לצמיתות בישראל גדל בממוצע באלף לשנה.

טכנאי מורשה מכניס בדיקות דמויי מחט לזקיקי השיער האישיים ומרכז אותם בחום או בכימיקלים

השיער מחובר לבלוטת החלב, הפותחת את העור סביבו, והשיער מוסר בעזרת פינצטה. אם הם לא מוסרים לחלוטין, ניתן לקרוע שערות קטנות, מה שמוביל לצמיחת שיער מתחת לעור. העור הופך חלק יותר, אך שערות קטנות אינן מסירות לחלוטין ועלולות לגרום לגירוי וגירוי בקרקפת.

אסור לנשים לגלח את ראשן או את הגבות

אך כל השאר הוא משחק הוגן, כולל השיער על גב הראש, הצוואר, הכתפיים, הידיים, הרגליים והרגליים. גידול הוא בחירה אישית לכל אדם, ללא קשר למינו. נראה שהעולם המוסלמי, עם הבעיות המאוד אמיתיות והדוחקות שלו, נראה פחות חשוב לבחור בשיטת הסרת שיער.

גידול

הוא הצורה המועדפת להסרת שיער משום שהוא לוקח יותר זמן ממריטה או השחלה והופך את השיער לפחות סמיך ", אמר. הסרת שיער בלייזר דורשת בדרך כלל מספר טיפולים, אך מספר הטיפולים נקבע על ידי משך הזמן בין הטיפול הראשון לשני ומשך הטיפול. במהלך הזמן שבין הסרת שיער בלייזר, כדאי להימנע מהסרת שיער למשך שבועיים לפחות, על פי שולחן. לחלופין ניתן להשתמש בקרמים מניפים להסרת שיער, הוא ממליץ לגלח את השיער כמה שיותר קצר לפני הטיפול. בניגוד לשיטת המריטה, השעווה נבדלת משאר השיטות בכך שהיא משמשת לשיער עבה יותר.