שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ:

הסרת שיער לגברים לשיער בלונדיני

תוכן העניינים:

המשך לקרוא כדי לשבור מדוע הסרת שיער בלייזר מסורתית לא עובדת עבור שיער בלונדיני ומדוע זה עובד בשבילך. אצל גברים שנמאס להם להתגלח ולגדל שיער גוף לא רצוי ורוצים שינוי מתמיד, הסרת שיער בלייזר הפכה לאחת השיטות הפופולריות ביותר להתמודדות עם שיער פנים וגוף לא רצויים. אחרי שנים של צורך לסבול שיטות זמניות להסרת שיער לא רצוי, זו אלטרנטיבה מרעננת.

מכונת הסרת השיער

הנוחה לשני המינים, נועדה ללא כאבים, מה שהופך אותה לאחת האפשרויות הפופולריות ביותר עבור נשים שקונות באמזון, כולל קרמים איכותיים המתאימים לגברים ולנשים כאחד. שיער פנים וגוף. באופן מסורתי, גברים נואשים המשתמשים באלקטרוליזה להסרת שיער לגברים לא גונו על ידי הנשים, אך הלייזרים הזמינים להסרת שיער לגברים זוכים לפופולריות הולכת וגוברת, ואילו נשים משתמשות בהם להסרת שיער מאחורי האוזניים.

גברים היו בוחרים להסיר שיער בפנים מאותה סיבה כמו לנשים: להיות בעל עור חלק וללא רבב. גברים צריכים להסתפר פחות, מה שמקל על הגילוח הרבה יותר, ולכן הם בדרך כלל היו בוחרים בהסרת שיער בפנים כמו הסרת שיער בלייזר.

הסיבה שבגללה הסרת שיער בלייזר מתאימה לך ביותר אינה אומרת שיש לך מזל אם אינך בקטגוריה זו

תלוי בשיער ובצבע גופך, יש לכך מספר סיבות, אך אם עורך וצבע השיער שלך אינם מספקים ניגודיות מספקת, הסרת שיער בלייזר עשויה שלא להיות יעילה עבורך.

יש מומחים בלייזר שמנסים להונות אותך באמירה שהם צובעים את שיערך ומשתמשים בהסרת שיער בלייזר

אך זה חסר תועלת לחלוטין אם צובעים את השיער רק על הגלים ולא על השורשים. אם אתה בקטגוריה של גברים עם צבע שיער כהה יותר וצבע עור כהה יותר, ייתכן שלא תהיה המועמד הנכון להסרת שיער בלייזר.

במציאות

הסרת שיער בלייזר עובדת בצורה כזו שאנרגיה מרוכזת מופנית רק לזקיקי השיער. כדי לענות על השאלה המקורית, באופן כללי, אם יש כמות גבוהה של מלנין, זה עובד הכי טוב לשיער גס, סמיך וכהה. בהנחה ששיער כהה יותר יעיל בחולים עם שיער בהיר באופן טבעי, זה לא הגיוני, מכיוון שפיגמנטים הם הסיבה שהסרת שיער בלייזר עובדת בכלל. הטכנולוגיה הנכונה להסרת שיער בלייזר תלויה בשיער הבהיר ביותר וככל שהשיער כהה יותר, כך טוב יותר.

אם הלייזר לא יכול לכוון ביעילות שיער בצבע בהיר – הוא לא יעבוד על שיער בלונדיני, לבן, אפור או אדום. אם צבע השיער אינו סופג אור היטב, הסרת שיער בלייזר יעילה פחות.

לעור בהיר זה יכול להוות אתגר גדול עוד יותר

הסרת שיער בלייזר דורשת פיגמנטציה של זקיקי השיער. אם העור שזוף, הלייזר יכול גם להזיק והוא חסר תועלת לחלוטין. זה למעשה מונע בעיות חוזרות וכבר השיג תוצאות דרמטיות לאחר שני טיפולים. לאחר שהחלטת לבצע הסרת שיער בלייזר, השלב הבא הוא לקבוע איזה סוג לייזר מתאים ביותר לעור ולשיער שלך. הסרת שיער בלייזר לשיער סמיך יעילה ביותר מכיוון שלייזר קל יותר לתקוף את המלנין בשיער ולהרוס את הזקיקים. עם זאת, יתכן וזה לא יעיל בשיער עדין, אם כי ישנן טכניקות המאפשרות אפילו לשיער עדין ובהיר ליהנות מהיתרונות של לייזרים להסרת שיער. לאנשים עם עור בהיר ניתן להסיר שיער בלונדיני בלייזר, כל עוד קיימת במרפאה הטכנולוגיה הנכונה בה החולה הבלונדיני בוחר.

בהסרת שיער בלייזר, השיטה היעילה ביותר היא זו עם תכולת המלנין הנמוכה ביותר בשיער וריכוז האור הגבוה ביותר. ישנם מספר סוגים שונים של לייזרים להסרת שיער, וכולם יעבדו להסרת שיער בלייזר.

בחלקים מסוימים של הגוף

כמו בתי שחי וביקיני, יש שיער כהה יותר, והסרת שיער בלייזר מתאימה להם. בעלי שיער בלונדיני יצטרכו הסרת שיער בלייזר יותר על מנת להשיג הפחתת צמיחת שיער לצמיתות. אם אתה מחפש הסרת שיער לא רצוי לטווח ארוך, אלקטרוליזה והסרת שיער בלייזר עשויה להיות האופציה היחידה שלך. ישנן כמה אפשרויות עבור אלה שהיו להם כל כך הרבה צמיחת שיער שנמאס להם להתגלח ולעוות.

התוצאות של הסרת שיער בלייזר תלויות בכמות השיער שטופל ומשך הזמן בין טיפול להסרת השיער

מסיר שיער בראון IPL: קל לשימוש, מקציף IP חום ומפחית את צמיחת השיער בפחות מ -10 דקות בטכנולוגיית IPl להסרת שיער מהירה. מכשיר הסרת שיער בלייזר בראון נועד להסיר שיער בגוף ובפנים וייצר הפחתת שיער לצמיתות בעוד שמונה עד 12 שבועות.