שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ:

הסרת שיער לגברים עם רקוטן

תוכן העניינים:

מומחים מעריכים את הבטיחות של ציוד הסרת שיער בלייזר לבית ואת הטוב ביותר – מכשיר לייזר לקידום מכירות לגברים עם ראטן. מכשיר זה שאושר על ידי ה- FDA, המשתמש בלייזרים להשמדת זקיקי שיער בגברים ובנשים בארה"ב, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד, הוא אחד המכשירים הפופולאריים והמצליחים ביותר להסרת שיער בעולם. המכונה "פטרון הבריאות האמריקאית", מכשיר זה חודר עמוק לתוך המלנין בזקיקי השיער שלך כדי לחסל לצמיתות את הצמיחה וההתחדשות של השיער. ה- FDA אישר מכשיר לייזר שפותח על ידי איגוד הרפואה האמריקני (AMA) לטיפול בשיער לא רצוי בבית שאמור להחזיק מעמד לאורך זמן.

עם זאת

תצטרך לבחור אחד שתוכנן במיוחד לשימוש על הפנים; עם זאת, אם ברצונך להסיר שיער ללא בלגן של שעווה, עליך להמשיך ביסודיות. אם אתה מעדיף רבותיי, עצור שיער – הפחתת ספריי יכול להיות אופציה מצוינת עבורך. זה יעיל כשמוציאים שיער מהשורשים וכל שעליך לעשות הוא להסיר תחילה את השיער הלא רצוי עם גילוח או שעווה ואז למרוח מדי יום להגבלת הצמיחה המחודשת.

תמורת 4 $ בלבד תשיג את אחת האפשרויות הזולות ביותר להסרת שיער

מה שהופך אותה לבחירה טובה לגברים עם קש. אם חלקי הגוף האידיאליים להסרת שיער הם החזה, הגב והרגליים, אז קרם ג'ל להסרת שיער עשוי להיות מרותק למענך. תמורת 50 דולר, השתמש בקוד BAB50 בהנחה של 50% על קנזי שלנו, או עבור אל https: / / www.

אם ברצונך להסיר שיער פנים ללא גילוח

קרמים מדייקים יכולים להיות אפשרות טובה. אם אתה רוצה להסיר שיער ערווה אבל לא רוצה שעווה או גילוח, אתה עלול להתפתות להשתמש בקרם להסרת שיער. שעווה היא השיטה המועדפת להסרת שיער, ורצועות שעווה של מותגי טיפוח מהימנים, שקיימות מאז תחילת שנות התשעים, אינן דורשות כל עבודת הכנה.

מוצר רב-עוצמה להסרת שיער זה משאיר עור חלק ונטול מוך ללא צורך בגילוח

בנוסף, הוא גם מספק גילוח ללא גילוח ונמשך עד ארבעה ימים. קרם מהיר ופשוט זה, שעובד במקלחת, מושלם להסרת שיער גוף מהחזה, הגב, הידיים והרגליים. זה אולי לא מבחינה טכנית "קרם להסרת שיער", אך תרסיס להסרת שיער של נאיר לגברים פועל באופן דומה ויכול להיות יעיל באותה מידה.

נאד בקיא בהסרת שיער והתבסס כשחקן צמרת בענף

מכשיר זה שאושר על ידי ה- FDA, שעובד עם מיסקר לייזר והסרת שיער בלייזר, הורס את המלנין בשיער. MiSMON משתמש באור פועם חזק כדי לפגוע במלנינים בזקיקי השיער, בעוד שיש לו חיישן עור אוטומטי מובנה המסייע לך להשיג הסרת שיער לצמיתות ללא כאבים. ישנם סוגים רבים ושונים של מוצרי הסרת לייזר הזמינים לגברים עם ראטאן, אך זו אחת האפשרויות היעילות והמשתלמות ביותר שיש.

אם הדיוק

הוא המטרה ואתה רק צריך לקטוף כמה שערות, אתה לא יכול לעשות שום דבר רע בפינצטה טובה. הצבתות האהובות על הלקוח הזה הן בחירה מוצקה להרחיב את ארסנל מוצרי הסרת השיער שלכם. השתמש בשרביט כדי למרוח את החום הדרוש לג'ל בכל מקום שתרצה להסיר את השיער, ואז השתמש ברצועות הכותנה הכלולות בערכה להסרת שעווה ושיער לא רצוי. לאחר מכן הניחו את רצועות השעווה שנרכשו בנפרד מעליהן, שלפו אותן והניחו אותן בחזרה על המוטות.

החזיקו את מכונת הסרת שיער בלייזר ביד ביד למשך עד 30 שניות בעזרת לייזר הלייזר והמלקחיים להסרתו במהירות ובקלות.

הייתי אובססיבי עם החומר הזה מאז ששוכנעתי לראשונה לנסות אותו בשנת 2015 וזו בהחלט שיטת הבחירה שלי להסרת שיער

עמידות התוצאות בהחלט מפתה, אבל אני לא בטוחה מה לעשות. M לא דוחה את ההשקעה בשיער לייזר הסרת לבד. זה נמשך זמן רב ומעכב באופן משמעותי את הלייזר שאושר להסרת שיער.

המכשיר השני

הוא מכשיר הסרת שיער IPL ובעל 3 קלטות מנורה, אשר ממלאות 3 פונקציות שונות ומונעות באופן משמעותי את העור טכנולוגיית הלייזר שבה נעשה שימוש בפועל היא תרופה של 3/4, אך היא מתפקדת הרבה יותר טוב מאשר הלייזר שאושר בבית להסרת שיער.