שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ:

דילול שיער לגברים

תוכן העניינים:

מוגדר כהתקרחות גברית או התקרחות אנדרוגנטית, נשירת שיער מסוג זה נגרמת על ידי שחרור הורמונים גבריים המחלישים את הזקיקים או מפסיקים לעבוד לחלוטין. ישנם שני סוגים של התקרחות: דפוסי זכר ונקבה ודפוסי גבר.

נשירת שיער מתרחשת אצל גברים בעלי נטייה גנטית להיות רגישים יותר להשפעות של DHT. D HT הוא הגורם העיקרי לנשירת שיער ונשירת שיער אצל גברים אשר נטו גנטית לאבד את שיערם.

אצל גברים מסוימים נשירת שיער יכולה להתאים לאותו דפוס, כאשר קו השיער הקדמי נסוג והשיער בחלק העליון של הראש הופך דק יותר.

יש גברים שחווים מה שמכונה דילול מפוזר

סוג של נשירת שיער שמשפיע על כל הקרקפת או על אזור מסוים בכתר, מה שמוביל להתקרחות שמתחילה בחלק האחורי או בחלק העליון ולא בקו השיער. אם אתה נוטה להתקרחות גברית, אתה עלול לגלות כי שיערך נושר לאט על הכתר או נראה דק יותר, גם אם אין לך קו שיער נסוג. דילול מפוזר יכול להיות גם סימפטום להתקרחות גברית, במיוחד אם מספר השערות בראש או קווי השיער הנסוגים גדל משמעותית. ככל שנשירת שיער תכופה יותר וארוכה יותר, כך גדל הסיכוי שהתנהגת או התנהגת באופן זה.

אם אינך מחשיב התקרחות גברית, יתכן שלא תדע זאת מכיוון שאינך רואה בכך סימפטום לאותו סוג של נשירת שיער כאל דילול מפוזר, אלא כתוצאה ממצבים אחרים.

נשירת שיער אצל גברים

הידועה גם בשם התקרחות אנדרוגנטית, היא תוצאה של DHT מוגבר בגוף. כפי שצוין קודם לכן, D HT קשור לנשירת שיער ונשירת שיער אצל גברים ונחשב ליעיל על ידי חסימת כף ידך על ידי יצירת DTP. השימוש במינוקסידיל יכול לעצור את נשירת השיער אצל גברים – נשירת שיער מיד לאחר הופעת הנשירה – ואף לעורר את צמיחת השיער. לא רק שאתה יכול למתן את ההשפעות של התקרחות גברית, אלא אתה יכול גם לעצור את נשירת השיער. בין אם אתה חושב על נשירת שיער או נשירת שיער, ביולוגיה טהורה עוזרת לך למנוע נשירת שיער נוספת ולקדם צמיחה בריאה.

אם אתם סובלים מהתקרחות ורוצים להפסיק לדלל או להתקרח בכל מקור שהוא

מומלץ לפנות לטיפול בהקדם האפשרי. מציאת שמפו נשירת שיער חשוב לצמיחה מחודשת כאשר אתה רואה את שיערך מתדלדל. שמפו לנשירת שיער מהשורה הראשונה יכול לספק לקרקפת ולזקיקי השיער שלך חומרים מזינים חיוניים שיעזרו לך לעצור את נשירת השיער.

בפרט שמפו המכילים תכולה גבוהה של חומצות שומן אומגה 3 כגון חומצת חלב יכולים להיות שימושיים מאוד למניעת דילול השיער

אם ברצונך להפסיק את נשירת השיער, אחת השיטות היעילות ביותר היא לחסום את ה- DHT, ההורמון הגורם לנשירת שיער, באמצעות שמפו איכותי עם רמות גבוהות של נוגדי חמצון וחומרים מזינים חיוניים אחרים.

מינוקסידיל

רוגאין, פינסטריד ופרופסיה מכונים כולם טיפולים להתקרחות גברית. תרופות אלה טוענות כי הן מפסיקות את דלילות השיער וגורמות לנשירת שיער אצל גברים עם דפוס של נשירת שיער. כתוצאה מכך, הליכים אלה שימושיים רק לגברים שיש להם שיער דק או שמתחילים נשירת שיער, בניגוד לגברים עם כתמים קרחים מלאים. ניתן ליטול פינסטרידים כגון Pro pecia בצורת טבליות במיליגרם אחד ליום עד 3 שנים.

אם שיערך הדליל מתגלה כתוצאה מהתקרחות גברית

יש לך מספר אפשרויות בהתאם לגיל, למין, למצב הבריאותי ולגורמים אחרים בחייך. זכרו, אם שיערכם הפך דק יותר, סביר להניח שהוא פשוט דק יותר וכנראה שלא תתקרחו. אם כן, יש סיכוי טוב שזה תורשתי עבור רוב ההתקרחות הגברית, במיוחד אם יש לך היסטוריה משפחתית של התקרחות גברית. ניתן לייחס אחד או יותר מגורמים אלו לשיער האבוד, אך הם אינם תוצאה של גורמי לחץ כלשהם.

התקרחות גברית היא הפרעת נשירת שיער גנטית הגורמת לנשירת שיער, ואם למישהו ממשפחתך יש מצב זה, גם אתה נמצא בסיכון. בעוד שהתקרחות גברית היא המחלה הגנטית של גברים רבים, נשירת שיער קשורה גם למתח.

ברוב המקרים של התקרחות גברית

הסיבה היא מה שמכונה התקרחות אנדרוגנטית, אך ניתן לכנות זאת גם "אנדרוגנטיקה" או "נשירת שיער". נשירת שיער אצל גברים היא מחלה תורשתית, המכונה במקרים מסוימים גם אנדרוגסטיקה ונשירת שיער (נשירת שיער). ברוב המקרים של התקרחות גברית, זה מכונה נשירת שיער תורשתית, שהיא תוצאה של שילוב של גורמים גנטיים וסביבתיים כמו מתח וחשיפה לשמש.