שתפו אותנו:

Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

לייעוץ:

הסרת שיער לגברים המלצות

תוכן העניינים:

עד כה, קרם הסרת השיער הטוב ביותר לגברים שהשתמשתי בו היה ממותג נאיר מניסיוני. זה עדין מספיק לטיפול אפילו באזורים הרגישים ביותר של העור, כולל קו הביקיני. קרמים להסרת שיער לגילוח נחשבים זה מכבר לפחות יעילים ביותר. לגברים קרם שיער גוף יופיע עם תוצאות שבתוך 3 – 10 דקות מרותק למיטה.

בדקתי קרמים שונים להסרת שיער

כדי לגלות אילו יעילים יותר בשיער גוף. לאחר שהחלטת איזה סוג של קרם להסרת שיער מתאים לך, בדוק את הקרם הטוב ביותר להסרת שיער לגברים למטה, ואם גילית שעשית את זה נכון, אתה מרגיש טוב ואז נסה זאת. עכשיו, כשאתה מכיר את העניינים של קרמים להסרת שיער, הגיע הזמן לברר איזה מוצר מתאים ביותר לצרכים שלך. כדי לעזור לך למצוא את הקרם הטוב ביותר להסרת שיער לכל צרכיך, ערכתי סקר כדי לראות אילו קונים הכי אוהבים. באמצעות מחקר מקיף, סיפקנו לך רשימה מלאה של עשרת המותגים המובילים ביותר להסרת שיער. בין אם על הרגליים, על הידיים או על בתי השחי, אין ספק כי קרמים להסרת שיער של נאיר עובדים לגברים ונשים כאחד. מותג זה מייצר מגוון רחב של מוצרים לגברים ונשים עם סוגי שיער שונים. תגובת הגברים לגרסת הגברים של קרם הסרת שיער ב- N הייתה חיובית למדי, ורבים טענו שזה יכול להיות אופציה נהדרת להסרת שיער בערווה.

קרם הסרת שיער בערווה זכר עובד בצורה הטובה ביותר כאשר שיער ערווה הוא קצר והשיער חייב להיות גם באורך זיפים (פחות מרבע אינץ ') כדי שקרמי הסרת השיער יעבדו ביעילות.

אם אתה חושב שאתה יכול להתמודד עם הכאב

אז תולש את השיער הלא רצוי, אבל נשים משתמשות בפינצטה. חקרו כדי לברר מה אתם מחפשים ולחפש אחר הקרמים הטובים ביותר להסרת שיער בלייזר לגברים ונשים באזורכם. אם אתם נאבקים עם העובדה כי המשך השימוש בתער פשוט אינו מביא שיער גוף לא רצוי לרמת הרגשתכם הטובה, שקול חלופות להסרת שיער בלייזר (IPL). בקש ממסיר שיער לייזר טוב לקבלת מידע נוסף על מספר הפגישות שאתה צריך כדי להסיר את שיער גופך הלא רצוי וצור עמם קשר בהקדם האפשרי.

קרם שיער נייר לגוף מגיע עם מתקן משאבה מעשי ולא בריא והוא מושלם לכיסוי שטחים גדולים בגופך ללא שערות חודרניות וכוויות גילוח הקשורות לגילוח

אם יש לך עור רגיש ואתה חושש כי קרם הסרת השיער שלך ירגיז אותך, עליך לשקול את האפשרות העדינה במיוחד של Veet. חלופה ארוכת טווח זו למסיר שיער בלייזר מסורתי מתאימה לחזה, גב, רגליים וזרועות ונמשכת זמן רב יותר מגילוח, המתאים לאזורים גדולים יותר. תכננתי לבדוק רק קרמים ותרסיסים להסרת שיער, אבל החלטתי לצלול חזרה להסרת שיער לסכיני גילוח.

בקרם הסרת שיער בערווה יש קרם לחות, אז וודא שזה נספג בחזרה בעור כדי שלא תהיה לך זיפים. הערכה כוללת גם תחליב לאחר טיפול שמרגיע את העור לאחר ההסרה. זה נהדר להיפטר מהשיער על פני השטח, אבל לא כל כך טוב לשאר הגוף.

לגברים יש שיער גס או עבה

אז הקפידו לקנות קרם להסרת שיער שפותח במיוחד עבורם. יש אנשים שיש להם שיער גוף חזק וקבוע יותר מאשר הזיפים שלהם, אז כדאי לקנות קרמים להסרת שיער במיוחד לשיער גס ועבה. גברים רבים מהססים להשתמש בזה לשיער הערווה שלהם עד שהם מרגישים בנוח עם זה, אבל זה יכול להיות חלש מכדי לעזור באמת. מומלץ להשתמש בזהירות מכיוון שקרם ותרסיסים להסרת שיער מתנהגים כמו חומרים מקריחים ומשנים את מרקם העור, כך שניתן להסיר שיער לא רצוי.

חשוב להשתמש בקרמים להסרת שיער המומלצים לגברים להיפטר מהם תוך זמן קצר. אחד הדברים החשובים ביותר בשימוש בקרם להסרת שיער ערווה גברי הוא איך לעשות את זה, ועשינו את זה בשבילך.